18 Mayıs 2016 Çarşamba

BIODERMA PHOTODERM MAX SPF 50 ULTRA FLUİDE



Güneş kremlerinin önemini hepimiz biliyoruz.Yaz aylarının yaklaşması ile güneş kremi arayışlarımız başladı. Uzmanlar, yaz kış güneş kremi kullanımının önemli olduğunu söyleseler de genelde yaz aylarında tercih ediliyor.
Güneş kremleri; güneş yanıkları,güneş lekeleri,erken yaşlanma belirtileri ve güneşin zararlı etkilerine karşı koruyucu görev yapmakta.
Ben Bioderma Photoderm Max Ultra Fluid Spf 50 güneş kremini geçtiğimiz senelerde kullandım.Çok severek kullandığım bir ürün olmuştu.Tekrar satın almak için eczaneye gidip ürünü sorduğumda ürünün ambalajının değiştiğini ve içeriğinin de yenilendiğini söylediler.Benim kullandığım ambalaj beyazdı.Şimdi sarı ambalajda.Daha sonra yenilenen bu ürünü internetten sipariş verdim.Kullanınca anladım ki gerçekten içeriği değişmiş.


Ürünün akışkan ve ince yapısı,homojen olarak dağılması aynı.Fakat krem, yağsız olmasına rağmen inanılmaz parlama ve yağlanma yaptı.Gerçekten yağlanma konusunda hayal kırıklığına uğradığımı söyleyebilirim.Böyle bir yağlanma beklemiyordum.Daha önce kullandığım üründe bu tarz bir şey yaşamadım.İnternet üzerinden kullanıcı yorumlarını okuduğumda benim gibi yağlanma problemi yaşayanların olduğunu gördüm.Ürün kuru ciltlerde bile parlama yapmış.
Ben mayıs ayında kullanmaya başladım ve daha sıcaklar başlamadı.Temmuz ve Ağustos aylarında bu parlama sıcaklarla birlikte çok daha artacaktır.Tekrar satın alacağımı düşünmüyorum.
Hassas ciltler için olan bu güneş kreminin en çok akışkan ince yapısını sevdim.
Güneş korumasına ise söyleyecek bir şey yok başarılı.Benim tenim beyaz.Güneşten çok etkileniyorum.Hemen kızarıyorum.Bu krem sayesinde kızarma yaşamadım.



Kremin yapısının akışkan olması sebebiyle,tüpün ince ucu kullanım açısından oldukça iyi.
Paraben ve parfüm içermeyen krem hassas ciltler için.
Bioderma Photoderm Max Ultra Fluid Spf 50 Güneş kreminin 3 rengi var: Beyaz , Lıght ve Gold.
Lıght ve Gold renkli kremler.Renkli güneş kremleri; cilt tonunu eşitlemek ve lekeleri kapatmak için tercih ediliyor.
Güneş kremlerini kullanırken bir sezon kullanmanızı tavsiye ederim.6 aydan sonra koruyuculuğunu yitiriyorlar.
Kullanırken temiz cilde uygulayıp üzerine makyaj yapabiliyoruz.Yazın deniz ve havuz sonrası kremi mutlaka tazelemek gerekiyor.
Sevgilerimle....



3 yorum:

  1. Bende geçenlerde sahilde bir çekim yaptım ve dün yayınladım.. Artık yaz gelsin mümkünse hiç bitmesin :) Bioderma'nın Photoderm Max kremini almadan önce numune istmiştim. bana light olanı gönderdiler ve oldukça koyu geldi cildime. Özellikle yaz aylarında makyajsız, fondotensiz ve bb kremsiz çıktığımd"a tek ürün güneş kremi kullanırım diyordum ama malesef renk uymadığından üzüldüm. Renksizini soruğumda yok demişlerdi.Şimdi bunu görünce çok şaşırdım. Bioderma'ya sormuştum bide :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahilde çekilen fotoğraflar çok güzel oluyor dimi :) evet yazı özledik gerçekten :) Renksiz krem yok demeleri ilginç olmuş.Belkide ellerinde yokdu.Önce numune denemekle çok iyi yapmışsın.Bioderman bana daha once nemlendirici ve yuz yıkama jeli numuneleri göndermisti onlardan coķ memnun kaldim.Nemlendiriciden satın alacagim.Peki light güneş kremi yağlanma yaptı mı? Rengi tutsaymış cok kullanışlı olurmuş

      Sil
    2. evet harika arka plan veriyor. Kendisi zaten muhteşem :) Kesinlikle yapmadı.. çok da sevdim. hem renk açısından hem de sevdiğim için sormuştum ama daha açık rengi bulunmuyor dediler :S

      Sil

Yukarı Çık