9 Aralık 2015 Çarşamba

Maybelline One By One



Sizlere bugün severek kullandığım Maybelline One By One Maskaradan bahsetmek istiyorum.Bugün yeni paketimi açıyorum.Fırçasını daha iyi görebilmeniz için biten maskaramı yıkadım.
Gördüğünüz üzere plastik bir fırça.Ben plastik fırçaları daha çok seviyorum.Özellikle Maybelline One By One ın fırçasının sıklığı çok güzel.Bu sayede kirpikleri yakalıyor ve tek tek ayırarak hacim veriyor.
En iyi sonucu alabilmek için doğru maskarayı seçmek kadar sürüş tekniği de çok önemli.Doğru uygulandığı zaman benim bahsettiğim olumlu etkileri bu maskarada görmek mümkün.
Rimeli kirpiklerin en dibinden başlayarak zik zak hareketlerle uçlara doğru uyguluyoruz.Uygulamaya dipten başlamak kirpiklerin dolgun görünmesini sağlıyor.Sadece uçlara uygularsanız zayıf görünecektir.İki kat uygulandığı zaman belirgin dikkat çekici kirpikler oluyor.Ben genelde tek kat uyguluyorum.
İki kat uygulamak isteyenler ilk katı uyguladıktan sonra biraz bekleyip rimeli çok fazla kurutmadan,tabi çok da ıslak kalmamalı :) ikinci katı uygulayabilirler.Böylece daha belirgin olacaktır.
Ben de topaklanma akma ve dağılma yapmadı. Dolgun görünüm sağladı.
Fiyat performansı çok çok iyi.Fiyatı 25 tl .Çoğu zaman kozmetik marketler de indirimde görüyorum.Ben indirimden 13 tl ye alıp stoklamıştım.Denemenizi tevsiye ederim.
Bir de aynı ürünün koyu siyah rengi var.Maybelline One By One Satin Blac. Koyu siyah sevenler tercik edebilir.

1 yorum:

  1. Maybelline maskaralar hiç şaşırtmıyor, genel olarak hepsi çok başarılı.

    YanıtlaSil

Yukarı Çık