4 Aralık 2015 Cuma

ELİDOR KURU ŞAMPUAN




Saçımız bizim en önemli aksesuarımız.Her zaman temiz saçlarla görünmek isteriz.Bunun için de çok sık saçlarımızı yıkıyoruz.Böylece istemeden de olsa saçlarımıza zarar veriyoruz.Uzmanlar diyor ki saçı her gün yıkamak saça ve saç derisine zarar veriyor. Saçın nem kaybetmesini sağlıyor. Özellikle her gün şampuanlamak saç ve saç derisini kurutuyor.Saç tellerinde bulunan yağın saçı yumuşatarak,saçı yıpratan çevresel faktörlere karşı koruma sağladığını söylüyorlar. Peki saçlarımızı çok sık yıkamadan temiz görünmesini nasıl sağlayacağız.İşte burada imdadımıza kuru şampuanlar yetişiyor :) 

 Benim ilk kullandığım kuru şampuan Elidor oldu.Acil durumlarda kullanıyorum ve memnunum. Nasıl kullanacağımıza gelirsek; önce şampuan kutusunu iyice çalkalıyoruz.Saç diplerine ve kirli kısımlara sıkarak masaj yapar gibi spreyi dağıtıyoruz.Çok uzaktan sıktığımız zaman şampuanın içinde buluna pudramsı tozlar saç da beyaz beyaz kalıyor. Bunun için diplere sıkıp elimizle güzelce dağıtmak önemli.Bu pudramsı tozlar yağı emiyor ve temiz bir görünüm sağlıyor. Bu uygulama bize saçımızı yıkamadan 1 gün daha kazandırıyor :) Kuru şampuanın diğer güzel tarafı da saçı hacimlendirmesi.Kötü tarafı ise saçı sertleştirmesi.İnce telli saçlar için sorun değil çünkü hacim veriyor.Kalın telli saçlar için bu sorun olabilir. Ben normal saçlar için olanı (pembe kutu) bitirdim memnun kaldım.Şimdi yağlı saçlar için (yeşil kutu) olanı deneyeceğim. Pratik çözümler yaratan ürünleri denemeyi, kullanmayı ve tavsiye etmeyi seviyorum.
 Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yukarı Çık